کتاب درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رونمایی می‌شود

22:38 - 27 بهمن 1402
کد خبر: ۴۷۶۰۱۷۰
کتاب درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) رونمایی می‌شود
کتاب «درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)» در کتابخانه و موزه ملی ملک رونمایی می‌شود.

.خبرگزاری میزان - آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)»، تازه‌ترین اثر انتشارات انقلاب اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

کتاب حاضر به قلم دکتر عباس‌علی رهبر به بررسی هویّت ملّی از منظر حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) می‌پردازد و از یک پیش‌گفتار، دوفصل و نتیجه گیری تشکیل شده است.

در پیش‌گفتار، ضمن توجه به ادبیات نظری هویّت ملّی، نوع‌شناسی و ابعاد شناسی هویّت ملّی، به روش‌شناسی بحث در قالب رویکرد کیفی و استفاده از تکنیک تحلیل مرتبط اشاره شده است.

فصل اول با عنوان «هویّت ملّی از نگاه رهبر معظّم انقلاب»، کلیّات هویّت ملّی، هویّت ملّی در ایران و هویّت جمعی جهان اسلام را شرح داده است.

در فصل دوم به تهدید‌های هویّت ملّی و راه‌های حفظ و تقویت آن از منظر رهبر معظّم انقلاب اشاره شده است.

در انتها نیز در مقوله‌ی نتیجه‌گیری، ضمن ارایه‌ی پیشنهاد‌هایی جهت حفظ و تقویت هویّت ملّی، شبکه‌ی مفهومی هویّت ملّی طبق نظرات و آراء معظم‌له بیان شده است.

آیین رونمایی از کتاب «درآمدی بر هویّت ملّی در اندیشه‌ی حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)» روز یکشنبه، ۲۹ بهمن، ساعت ۱۴ در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار خواهد شد و عموم علاقه‌مندان می‌توانند در این مراسم شرکت کنند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *